سایهسایه، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

داستان های من و بابام

من فکر میکنم!

1390/4/3 1:31
نویسنده : سایه
1,298 بازدید
اشتراک گذاری


امروز اومدم یه مطلبی رو بگم
من فکر می کنم ۱۴ تیر به دنیا سلام کنم یعنی مطمئن نیستم چون قراره طبیعی بیام اما فکر می کنم ۱۴ تیر بین ساعت ۱۸ تا ۲۰ بیام به دنیا اینم فقط این مطلب رو یه جورایی به بابایی گفتم :دی
این روزها لگد زدن و فشار دادن شکم مامانی کارمه و آروم نمی گیرم چون جام حسابی تنگ شده و چند شب پیش دیگه بابا نشست با من یکم صحبت کرد و گفت مامانی داره اذیت می شه؛ که منم آروم شدم و حرف گوش دادم.
همه چیز مهیا شده بابا هم رفته واسه راحتی من یه کارایی کرده که حالا بماند.
فکر کنم بابا و مامان این روزای آخر کمتر بتونن بنویسن برام اما یه چیزی رو قول میدم چون قولش رو از بابایی گرفتم؛ اونم اینکه اولین عکسام رو همین جا بزارم که ببینید.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان سید ابوالفضل
3 تیر 90 2:39
انشالله به سلامتی دنیا بیای و ما روی ماهتو ببینیم
مامان سید ابوالفضل
3 تیر 90 2:42
انشالله به سلامتی دنیا بیای و ما بتونی روی ماهتو ببینیم


ممنون
ملیحه
3 تیر 90 11:02
سلام
کوچولو امیدوارم صحیح و سلامت بدنیا بیای
پیشاپیش قدمت مبارک
نوشته هاتون رو دوست دارم شیرین مینویسید .موفق باشید


ممنون از شما
مامان راد ین
3 تیر 90 13:22
سلام
انشالله به سلامتی و خوشی نی نی نازتونو بغل کنید قول بدید عکس هاشو بذارید تا روی ماه نی نی رو ببینیم
با اجازتون وبلاگ رو به وبلاگ رادین اضافه میکنم


چشم
مامان عسل
4 تیر 90 7:20
جاااان این گل کی شکفته میشه دیگه دلمون آب شد
مامان رها
4 تیر 90 12:35
الهی سایه جون اگه اون موقع بیای با رهای من هم تولد میشین چون رهای من 14/4/89 بدنیا اومد و امسال روز تولد تو تولد یکسالگیشه ضمنا ناناز اون روز روز تولد امام حسین هم هست چه روز خوبــــــــــــــــــــــــــــــــی
haleh & termeh
4 تیر 90 16:22
از این همه ابار زمحبتتون سپاس انشاا نی نی شما هم در کمال صحت و سلامت پا بزاره به این دنیایی که مامان و بابای گلی مثل شما براش تدارک دیدن
مامان نرگس
5 تیر 90 11:59
سلام تو وبلاگ ما لینکی
مامان ترمه کوچولو
5 تیر 90 15:16
کوچولوی نازنین ما همه منتظرت هستیم. و بدون که خیلی بابائی با سلیقهای داری خیلی عکسهای قشنگ و بامزه ای رو انتخاب میکنه.وب شما از بهترین وبهاست مواظب خودتو مامان گولو باش. منتظرتیم
مامان زهرا نازنازی
6 تیر 90 16:26
ما بی صبرانه منتظریم
مامان مسیح
7 تیر 90 12:58
سلااااااام...خوبین ؟ مبارکه....پس همین روزاست که اولین عکس خوشگلمونو ببینیم... ما رو بی خبر نزارین...منتظریم... راستی ما هم آپیم
مامان مسیح
7 تیر 90 13:04
راستی اگه مایل به تبادل لینک هستین.. با همین اسم ( مسیح مقدس ) لینکم کنین...یه خبر بدیم ..منم بدونم با چه اسمی دوست دارین لینکتون کنم...ممنونم
مامان مسیح
7 تیر 90 13:08
اووووه...اوووووه ...شرمنده.. من که لینک شما هستم...اوکی...ایراد نداره.. به هر حال یه خبر بدین بدونم...با چه اسمی لینکتونک کنم... سایه جون خوبه ؟! یا داستانهای من و بابام ؟
مامان سید ابوالفضل
8 تیر 90 13:55
سلام خوبین
مامان ابوالفضل
10 تیر 90 19:04
سلام، منتظر خبر تولدت هستیم سایه جون
مامان ماهان
12 تیر 90 0:28
الهی به شادی و سلامتی بدنیا بیاد


سپاس


سپاس
مامان آرین
13 تیر 90 10:32
سلام نی نی جونیییییییی
ایشالا به سلامتی دنیا بیای و دل مامان و بابا رو شادکنی .


سپاس مامان آرین