سایهسایه، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

داستان های من و بابام

روزای آخر

1390/4/14 2:10
نویسنده : سایه
1,389 بازدید
اشتراک گذاری


سلام سلام
خیلی خبر دارم اما اولین اینکه تا پنجشنبه همین هفته حتمن میام نیشخند
امروز با مامان و بابا رفتیم پیش دکتر جووون من عاشقشم اینقدر مهربونه که حد نداره.
دکتر به مامان و بابا گفت من یا فردا یا پس فردا میام و اگر نیومدم خودش پنجشنبه میاردم بیرون
عینک
مامان و بابا هم خوشحال و راضی کلی با دکتر جووون گپ زدن.
بابا هم تونست بالاخره دکتر رو راضی کنه که موقع اومدن من؛ پیش مامانی باشه و دکتر هم گفت این کار رو میکنه.
یادم مامانم خیلی دوست داشت که بابا پیشش باشه و این مساله هم کلی امروز مامان رو خوشحال کرد.
نمی دونم وقتی بیام بیرون بازم دلم تنگ میشه واسه اون تو یا نه اما خوب چاره چیه مثل اینکه باید اومد.
بابا و مامان دیشب کلی واسم خرید های جدید کردن و خوشحالن
امروزم بابا اینقدر خوشحال بود وقتی رسید خونه چند تا لیوان آب رو با هم برگردوند رو زمین و منم کلی خندم گرفته بود.
این روزای آخر یه دلتنگی دارم؛
فکر می کنم دارم میام تو دنیایی که باید واسه درست کردنش کلی زحمت کشید و از الان به سختی هاش دارم فکر می کنم.
اما از یه چیز مطمئنم اونم اینه که بابا و مامان همراهم هستند و تنهام نمیزارن و در ضمن اینکه:
اسم من سایه هست و سرپناهم خورشید مهربون
برای اینکه راحت تر بیام واسم آرزوهای خوب کنین.
بعید می دونم بابایی برسه اینجا مطلب بذاره تا اومدن من.
پس تا اون موقع خدافظ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

شکوفه گیلاس
14 تیر 90 2:24
خدا مادر پدرها رو خیلی دوست داره اینو بعداً میفهمین واسه همین اصلاً نگران نباشین


جدن همینطوره
مامان سارال و صبا
14 تیر 90 2:36
سلام.سایه جان.میخوام اولین نفری باشم که بهت خوش امد میگم عزیزم.تولدت مبارک


مرسی ممنون
پريسا
14 تیر 90 9:14
آخي انشااله كه صحيح و سالم بدنيا بياي سايه كوچولو. منتظريم ببينيمت


سپاس سپاس
مامان ماهان
14 تیر 90 10:36
سلام سایه جونم الهی به سلامتی و شادی پا به این دنیای خاکی بزاری و در کنار مامان و بابای خوب و مهربونت روزای شاد و خوشی را بگذرونی


مرسی مامان ماهان
ملیحه
14 تیر 90 11:46
سایه جون امیدوارم زحمت اومدن رو خودت بکشی کوچولو .خودت بیای بیرون بهترها تا دکتر بیاردت بیرون
چقدر خوبه که باباییت هم کنار مامانته موقع اومدنت.برای مامانت واقعا قوت قلب بزرگیه.
سایه جون راحت و بی دردسر بیا باشه


چشم تلاشم رو می کنم :دی
مامان آرین
14 تیر 90 14:51
سلام،جلو جلو تولد سایه جووووون مبارک باشه.ایشالا مامانش به سلامتی و راحتی زایمان کنه من و آرین حتما برای همگیتون امشب دعا میکنیم

خیلی خیلی ممنون مامان آرین
فرشته
15 تیر 90 10:11
سلام كلي خوشحال شدم ايشالله سايه خانم زودي دنيا بياد و نيازي به دكتر نباشه كه بخواد كمك كنه
فرنياي من كه عجله داشت و دكتر مجبور شد زود بياردش به اين دنيا اما سايه خانم تا حالا كه صبركردي ديگه به موقع بيا باشه تنبلي نكني ها


سپاس
مامان آريا
15 تیر 90 12:26
سلام سايه جون اميدوارم هم تو هم ماماني موقع به دنيا اومدنت سختي نكشين و راحت و بدون اذيت پا به دنياي خاكي بزاري و كنار ماماني و باباي مهربونت خوشي ها و شادي هاي زيادي و بگذرونين و جمع سه نفريتون هميشه شاد و خوشحال باشه خيلي خوبه بابايي توي اين لحظات پيش مامانيه و باهم شاهد تولد غنچشون هستن و تو هردوتاشون تو لحظه اول مي بيني
مامان فرشته
15 تیر 90 12:33
سلاممممممممممممممم هورااااااااااااااااااااااااااااااااا خوش به حالت مامانی تا فردا دیگه راحت می شی از این دردا و سایه نازمونو بغل می کنی به سلامتی از الان مبارکه منو موقع زایمان یادت نره دعا کنی که محتاجم گلم عکس اتاق گیسو رو تو وبش گذاشتم که همونجا که نظر دادی برو ادامه مطلب بوسسسسسسسسس
مامان سارینا
15 تیر 90 14:55
سلام سایه جونی ایشالله هم خودت هم مامان کلت سالم و سلامت باشین اومدنت مبارک
شکوفه گیلاس
15 تیر 90 18:12
سلام ما رو بی خبر نزارین نی نی اومد یا نه؟


نه هنوز فردا میاد
مامان سید ابوالفضل
15 تیر 90 20:43
شعبان شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقیه الله آمد با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد عیدت مبارک
شکوفه گیلاس
15 تیر 90 22:03
امیدوارم به سلامت وبا راحتی سایه کوچولو به دنیا بیاد.شادترین لحظه زندگیتون مبارک
مامان فرشته
16 تیر 90 15:38
سلام سایه عزیزم فکر کنم الان دیگه باید تو بغل مامان و بابا باشی مبارکه گلم خوش اومدی