سایهسایه، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

داستان های من و بابام

اتاقم

1390/3/20 10:49
نویسنده : سایه
1,425 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز قول دادم عکس های اتاقم رو بزارم اینجا الانم می خوام خوش قولی کنم اما قبلش بگم دیشب چه اتفاقی افتاد.
دیشب نمیدونم مامان چی خورد که من زیاد خوشم نیومد و چیزی که خورده بود رو هلش دادم بیرون.
بد مامان زود رفت تو یه جایی و شروع کرد به سرفه کردن و به شکم مامانی فشار اومد  بعدم حالش خوب شد.
اما ماجرا اینجا ختم نشد؛ خوب به خواطر سرفه های مامان من یه کم جمع شدم تو شکم مامان  و تا جام درست بشه یه کم طول کشید و این باعث شد مامان گریه کنه هی میگفت سایه جون مامان تکون بخور .
آخرش بابا یه آهنگ برام گذاشت منم زودی جامو درست کردم و اولین لگد رو زدم و مامان یکهو کلی خوشحال شد.

راستی باید از عمو امیر و دایی فرشید هم تشکر کنم چون کلی کمک کردن تو درست کردن اتاقم :دی



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

رها(مامان سپهر)
20 خرداد 90 12:02
چه اتاق خوشملی داری مثل خودت که قراره خیلی خوشمل بشی


مرسی مامان رها
مامان حسین
20 خرداد 90 12:16
ممنون به ما سر زدین


ممنون از شما
الی
20 خرداد 90 14:25
چه اتاق خوشکلی خوش بحالت سایه جونی زودی دنیا بیا که کلی خوش بحالته
مامان فاطمه
20 خرداد 90 18:33
سلام ممنون كه به ما سر زديد ، اميدوارم سايه جون صحيح و سالم بدنيا بياد و شما از ديدن روي ماهش لذت ببريد
سارا مامان علی
20 خرداد 90 22:53
چه اتاق خوشگلی.آفرین مامان و بابای باسلیقه


مرسی مامان علی
مامان رها
21 خرداد 90 9:26
وای وای خیلی نازه الهی به سلامتی صاحبش بیاد و استفاده بکنه


مرسی مامان رها
مامان آريا
21 خرداد 90 9:47
چه اتاق خوشگلي داري زودي چه مامان و بــــابــــاي خوش سليقه اي هم داري پس بدو زودي به دنيا بيا


مرسی مامان آریا
mamane nuzha
21 خرداد 90 10:21
salam az inke be man sar zadin va rahnemaeem kardin mamnon ama ye shab age in karo injam bedin va jaye man bodin ke sobha bekhayd berid sare kar va shab ham sad dafe fasele do otagho tey konid..tarjihkenare takhte shoma bekhabe ta to takhte khodesh mage naadar zemn otaghe niniton fogholade ghashange


لطف داری. میدونم سخته اما بهتره این سختی تحمل بشه تا عادت کنه و در آینده راحت باشین :دی
مامان ابوالفضل
21 خرداد 90 14:54
سایه جون چه اتاقی داره ناقلا
معلومه مامان و بابا خوش سلیقن
میشه من لینکت کنم که دوست بشیم


لطف داری مامان حسین بله که میشه خوشحال می شم
مونا (مامان النا )
22 خرداد 90 20:55
مبارکت باشه عزیز خاله ایشالله به سلامتی


مرسی مامان النا
زهرا
29 خرداد 90 14:26
دست گلتون درد نکنه بابا جونمامانم خیلی خوشحال شد.


مرسی از شما :دی
مامان آیلا
30 خرداد 90 11:17
مبارکه سایه خانم دست بابابیی هم درد نکنه خیلی نازه به سلامتی


قربون شما
haleh & termeh
3 تیر 90 3:45
منم با نظر بقیه کاملا موافقم که اتاق خوشگلی داری ، خوشگلم
خوابهای خوشگل ببینی وقتی توی اتاقت رو تختت میخوابی


مرسی مرسی
مامـان آتـیـن
4 تیر 90 12:12
اتاقت خیلی خوشگله سایه جون مبارک باشههههههههههه