سایهسایه، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

داستان های من و بابام

داره می خواره..

1390/9/27 23:04
نویسنده : سایه
1,593 بازدید
اشتراک گذاری


سلام سلام

والا کلی شوک شدم از لطفتون از اینکه از یادتون نرفتم و به یادم بودین

جونم براتون بگه داره می خواره..

چی؟

لثه ام

آره بد می خواره همش خوارش زیااااااد یه جوری که شب ها هم نمیتونم درست و حسابی بخوابم.

کلافم والا اما باید تحمل کنم. کلن همش شدم یه عالمه تف یه عالمه آب دهن.

بابا امروز یه ژل خرید که هنوزم نمالیده به لثه من اما مثکه دکتر جونم گفته خیلی خوبه و تاثیر داره و آرومم می کنه

اوه اوه دوباره می خواره من میرم ژل بزنم تا بعد

خدافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فرنيا
30 آذر 90 13:30
ماشالله واسه خودت خانمي شدي ها اين دردها كه چيزي نيست حتما از پسش برميايي و بابا از دنداناي خوشگلت عكس ميگيره و ميگذاره توي وبت


مرسی مامان فرنیا